dinsdag 9 augustus 2011

OFTD

Outfit of the day!


Dit was mijn outfit voor vandaag. Het is niet heel bijzonder, maar wel leuk om te laten zien aan jullie. Het is lang geleden dat ik een outfitpost heb geplaatst omdat ik er altijd heel gewoontjes uitzie. Niet bijzonder en dus ook niet interessant. Maar dit vond ik wel eens iets anders! Veel plezier met lezen.



Mijn boven lijf bestaat uit een shirtje van de H&M. Het is een wit shirtje met een kleine v-hals. De v-hals is bedekt met schattige strikjes. Het kostte ongeveer 10/15 euro.
Het vestje daar over heen is van The Sting. Dat heb ik niet zelf gekocht, maar mijn oma vond een plastic tasje (van the sting) in een parkeerplaats met niemand eromheen, haha. Ze nam het mee en gaf het aan mij! Er hoorde een jurk bij maar die vond ik niet zo mooi, dus heb ik weggegooid. Het vestje van kant vond ik wel mooi dus heb ik gehouden en bij een wit shirt gecombineerd.






Deze broek heb ik al heel lang. Ik weet niet meer waar ik hem van heb en hoe duur die was. Hij zit mooi en staat overal bij. Simpel dus. Zo'n spijkerbroek kan je eigenlijk bijna overal wel kopen voor niet duur.














Deze ballerina's doe ik eronder. Ze zijn eigenlijk iets te klein maar ik vind ze leuk dus trek ik ze toch maar aan. Ze zijn simpel zwart met een strikje. Deze ballerina's heb ik ook al best lang, dus ik weet de prijs niet meer. Ze zijn van het merk Hobb's. Je kan ze eigenlijk wel bij veel winkels kopen, voor ook niet zo'n dure prijs geloof ik. Je kan ze ook lekker overal bij combineren en ze zijn schattig en stoer!







Dan als laatst mijn polsen. Om mijn hals heb ik geen ketting hangen. Meestal heb ik daar wel iets om hangen, bijvoorbeeld een vriendschapskettinkje of iets dergelijks. Bij deze outfit zou ik zelf geen lange ketting met heel veel details doen, omdat je het vestje heb. Maar bij een ff shirt vind ik zeker heel leuk!
om mijn rechterpols (op de foto links) heb ik een paar zilver/roze armbanden hangen. Deze heb ik gekregen van 2 vriendinnen voor me verjaardag. Ze zijn van plastic en dus heel gemakkelijk te buigen. Maar wel leuk! Ook heb ik daar een elastiekje om. Om me linkerpols (op de foto rechts) heb ik een bandje van Ibiza om, en een touwtje van de Etos (krijg je gratis bij zoveel euro).

Mijn make-up was gewoon normaal zoals altijd en me haar had ik gewoon los! Ik vond het leuk om te doen, wat vinden jullie ervan? :)

X Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten