zaterdag 6 augustus 2011

Vakantie Ibiza 2011

Sorry dat ik zolang niet heb gepost! Ik was op vakantie, 9 daagjes en 8 nachtjes naar Ibiza.
Maar ik ben weer terug! Ik heb het superleuk gehad. Ik was met mijn vader en broertje. Met mijn moeder, broertje, stiefvader en me 2 stiefzussen ook nog 2 weken naar Italiƫ! Dus deze vakantie niet zoveel berichten, helaas..
Ik zet zo even een verslagje met een paar foto's (niet allemaal want dat zijn er best veel). Ik zal de komende week ook veel proberen te posten dat er weer wat berichten staan voor italie. Ik hoop dat jullie dit verslagje leuk vinden. Veel plezier met lezen!

De foto links is met de zonsondergang op het strand. Daar zijn we aan avondje heen gegaan en daar ook gegeten. Het was heel mooi om te zien hoe de zon onder ging. Ook nog heel apart. En natuurlijk superromantisch, haha!




Hier staan mijn broertje en ik op het dak van het hotel. We verveelden ons en gingen kijken hoe we op het dak kwamen en waar we uitkwamen. Hier ben ik ook nog best bleek omdat dit aan het begin was, maar nu ben ik poepiebruin! (=









Dit was bij een restaurant waar we 2 keer hebben gegeten. Er was die avond hier een modeshow van sieraden. Ik wilde dat supergraag zien en dus blijven maar me broertje moest naar bed want het was al best laat, heel jammer. Het was ook een hotel tegelijk. Het was echt heel mooi! Hieronder nog een fotootje van mij bij het zwembad daar (niet in gezwommen want het was avond). 



Hier was ik aan het tennissen op het strand. Superlekker strand. helaas krijgen mijn broertje en ik altijd ruzie tijdens tennis... Ik heb mijn haar hier in een knot en een bikini aan van de Sting met steentjes (volgens mij kostte die iets van 25 euro). De batjes en het balletje hebben we zoals je ziet op ibiza gekocht! 







Dit is op een kasteel in Eivissa (ibizastad, de hoofdstad van ibiza). Het is best wel hoog zoals je misschien ziet met die lichtjes, maar superleuk. Deze kapiteinachtig zat daar en ging met iedereen op de foto, zoals ook met mijn broertje en mij.







Dit is op Formentera, een eiland vlak bij Ibiza. 40 minuutjes met de boot en je zit op het eiland. Het is best mooi, en ook nog best wel groot. Die dag dat wij gingen, waren er superhoge golven, dus de boot schommelde heen en weer. Gelukkig werd ik niet echt zeeziek. Daarna huurden we fietsen (kwaliteit was 0,1!!) en fietsten we naar het strand, zoals je op de foto links ziet. Wit strand met helderblauwe zee, love it! 




Dit is bij een sushi bar. Lekker dat t was, mmm! We loungen op een bed, superluxe! Echt iets aparts maar superleuk om mee te maken. Dit was hetzelfde restaurant/hotel als waar die modeshow was, een andere avond. Toen aten we in het restaurant, nu bij de sushibar, yeey! Ik ben echt gek op sushi!







Ik heb een superleuke vakantie gehad, en er komt er nog 1 aan! :)
Daar maak ik dan weer een verslagje van. De komende dagen zal ik niet zoveel posten want ik ga straks naar Texel voor een paar daagjes. Jammerr! Maarr als ik thuis ben zal ik zoveel mogelijk proberen te posten!

Hoe was jullie vakantie?

 Lots of love,
 Michelle.







1 opmerking:

  1. heel erg leuk! ik wil graaaaaag nog een keer naar ibiza. misschien volgende zomer!

    BeantwoordenVerwijderen