zaterdag 23 juli 2011

Winactie a1001addictions

Hello!
Ik doe weer mee aan winactie! Dit keer is het echt een superleuke winactie op a1001addictions.wordpress.com. Hij is helaas wel superberoemd en dus minder kans om te winnen. Je kan een van deze drie setjes winnen:

  

Het zijn superleuke spulletjes voor vooral je nagels. Je moest deze site volgen op bloglovin, hun bericht liken en in Nederland of Belgie wonen. Voor extra punten kon je twitteren en een blogpost maken over deze winactie (wat ik nu dus doe). Ik heb alles gedaan. Het is namelijk supersimpel. Ik post nog wel een blogje over of ik heb gewonnen.

Liefs Michelle.

PS: van die andere winactie dat ik had gepost, heb ik volgens mij niet gewonnen helaas! Ik heb er niks meer over gehoord.

5 opmerkingen:

  1. Ik doe ook mee! Echt leuke winactie, ik hoop dat ik win (of jij natuurlijk)! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn tweede reactie :D!

    Maar even antwoord op je vraag: Zoals ik al zei heb ik mijn spijkerjasje van de C&A (voor volgens mij niet zo heel veel geld) dus daar zou je kunnen kijken. Ook bij de H&M en Zara heb je soms leuke spijkerjasjes voor een prikkie. Maar ook bij Topshop.com, Asos.com en Forever21 zijn leuke spijkerjasjes te koop. Sommige zijn juist heel duur, maar er zijn ook veel spijkerjasjes voor weinig geld. Ik hoop dat dit je geholpen heeft! :)

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post! Maar wij doen niet mee aan winacties, sorry! Je blog is ook leuk trouwens! Zullen we elkaar volgen :-)?
    http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je voor je reactie! Maar volgens mij sta je nog niet in ons volg-rijtje (rechts op de pagina), of kijk ik nu per ongeluk over je heen? Wij volgen jou nu in ieder geval wel alvast :-)! http://www.annaeva.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Mies wat een saaie kutblog dit zeg, kappen hiermee

    BeantwoordenVerwijderen