woensdag 6 juli 2011

Favorite pictures.

hi girlsss,
vandaag een persoonlijk artikeltje; Mijn favoriete foto's met vriendinnen, familie enz. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Dit is mijn hockeyteam van 2010-2011. Ik vond het t de ene keer een leuk team, de andere keer stom. We hadden dit jaar geen goede trainer daardoor ontstonden er irritaties en ruzies. Ik sta tweede van links. Deze foto was op een toernooi Around The World bij quivive. Daar speel ik dan ook. Dit was in de C4.


Dit is met Laura, een van mijn vriendinnen. Ik vind dit zelf best een leuke foto. Laura heeft ook een blog; http://www.lemeilleurdelamode.blogspot.com/.


Dit is met mijn vriendinnengroep uit de eerste. We waren goed vriendinnen, maar helaas zate we in de tweede niet meer bij elkaar. Ik zat alleen bij laura. Ik ben degene in het midden. Dit was trouwens voor het archeon met een uitstapje van school.


Dit is met Floor en Dominique. Het was winter en we gingen schaatsen op het meer bij mij in de buurt. Ik heb hele leuke herinneringen daaraan want we spraken die paar dagen veel met elkaar af. Ik vond het superleuk, terwijl ik niet kon schaatsen. 


Dit was in groep 8 met een paar vriendinnen. Ik ben degene rechtsonder (wel lelijk, maar we hadden lol) dan steeds links is julia, dan Daphne, Jytte, Dominique, Laura, Floor. Het was in de pauze en vergeet dat nooit meer, gelukkig zijn we wel allemaal naar dezelfde middelbare school gegaan!


Dit zijn Ariana, Mikky, Zoë, Julia, Floor en ik. Dit was met ons afscheidsfeest van groep 8. We hadden dat georganiseerd en onze jurkjes zijn gemaakt door de moeder van Mikky. We hadden ook een fotoshoot met ze allen. Was echt superleuk. Die avond was gezellig en ook heel verdrietig.


Dit was met mijn verjaardag. Ik ben de linker middel. Ik had de camera gezet en riep: FOTOOOO!. Toen kwam iedereen aangehold en nam een gekke bek :). Mijn verjaardag begon met een high tea en eindigte met een film. Maar de film werd al snel dansen & zingen. Was echt een superleuke herinnering. Op de foto staan; Ik, Nina, Laura, Daniëlle, Dominique, Ariana, Floor en Julia.


Dit was met mijn klas in groep 8. Ik sta helemaal rechts naast Julia. De meeste zitten op de school waar ik ook zit, maar ook best veel niet. Het was met het kerstdiner.

Bedankt voor het kijken! Dit zijn echt leuke herinneringen uit mijn geheugen :)

Love,
Michelle. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten