vrijdag 22 juli 2011

Vakantie.

Heee meiden.
Zoals jullie weten heb ik al een paar weken zomervakantie! Natuurlijk heerlijk, lekker vrij en geen huiswerk! :) Het weer valt alleen een beetje tegen.. Maar daardoor heb ik ook weer extra veel zin om op vakantie te gaan! Ik kijk er zo erg naar uit! Ik vertrek volgende week naar Ibiza voor 9 daagjes, en dan een weekje later weer 2 weken naar Italiƫ. Super lekker natuurlijk! Die week daarna heb ik het ook druk, want dan heb ik hele week tennistoernooi waar ik echt het hele jaar naar uit kijk omdat het altijd super gezellig is met die jongens en meisjes daar! Die nachten ga ik waarschijnlijk ook veel logeren met mijn 2 best vriendinnen in een tentje in de achtertuin. Dat hebben we gepland, omdat we het deze week wilden maar het was allemaal een gedoetje dus doen we het dan, hebben we afgesproken! Je zult dan ook wel begrijpen dat ik helemaal niet veel ga bloggen deze vakantie. Heel jammer vind ik zelf ook, maar het is niet anders. Ik heb misschien geen wifi daar dus ik kan daar dan de hele vakantie niet op mijn Blackberry. Maar ik ga het super leuk krijgen en heel veel genieten van het mooie weer, het strand, de zon en de zee! Heeerlijk! Jullie alvast superveel plezier op vakantie en misschien komt er nog een blog voordat ik op vakantie ga!

Post+summer_large


Kusjes,
Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten