maandag 18 juli 2011

HOT OR NOT: COLOUR BLOCKING



Hi girls,
Vandaag een hot or not artikel. Dit is mijn eerste hot or not artikel. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik vind het in ieder geval zelf erg leuk om te maken. Veel plezier met lezen.

Felle kleuren nagellak, die trend kennen jullie wel. Iedereen heeft het: geel, oranje, roze etc. Het is super vrolijk en heel zomers. Ik hou ook erg van die trend, alhoewel ik donkere kleuren en pasteltinten ook erg mooi vind. Felle kleuren zijn vooral leuk in natuurlijk de zomer en dan vooral als de zon schijnt (want tot nu toe was het niet echt warm zeg maar). Ik wil zelf ook nog vrolijke kleurtjes in mijn toevoegen aan mijn stash, dus daarvoor moet ik nog even naar de winkels.




Sinds kort heb je ook de trend, colour blocking. Dit keer gaat het over kleren, vrolijke, zomerse, kleurrijke kleren! Geel, roze, paars, groen, blauw, alles kan! Het gaat om bijvoorbeeld een turquoise jasje met een zeeblauw shirt een een dieppaars getinte broek afgestijld met gouden accessoires. In 2007 was deze trend ook al aanwezig in vooral de modesteden zoals Parijs en New York. Deze stijl gaat in combinatie met uitdagende prints. Ook bij de ogen zijn felle kleuren toegepast. Bijvoorbeeld een stoplichtoranje jumpsuit met een violet tint op de ogen. Je kunt het altijd aan naar een feestje, maar houd het subtiel en strak.




Bij veel winkels kun je gekleurde kleding kopen, zoals bij o.a. de H&M, Zara en New Yorker.
Dus, trek je gekleurde kleren uit de kast, stop je zwarte en witte kleding weg en ga voor 2011!

Lots of love
Michelle. ♥

Tumblr_ln5jseabnk1qh245co1_250_large

1 opmerking:

  1. HOT! Ik moet er nog wel wat aan wennen met kleding, maar ik heb al alle kleuren nagellak (vooral felle kleuren) met elkaar gecombineerd! :) Leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen