dinsdag 5 juli 2011

Tag: Wat zit erin?

Hi girlss,
ik heb deze tag bij www.veertyoina.blogspot.com gezien en ik vond hem superleuk! Ik neem hem dus over! :)

Wat zit er nu in/ op...

Je broekzakken:

Niks!
Je jaszakken:
Een lippenbalsem en een papiertje met een aanbieding die ik een keer ergens heb gekregen
Je tas die je het laatst gebruikt hebt:
Mijn tas met roosjes, met erin een handdoek met bikini, deo, borstel, legging en nog een paar dingetjes, voor toen ik ging zwemmen met school.
Je mond:
Tong en tanden.
 De snoeptrommel: Biscuits met suikerCandy-chocolat-food-hersheys-yummy-Favim.com-87159_large

 De koelkast:
Te veel om op te noemen haha! Eigenlijk drinken, eten en batterijen.
Cd-speler:
Een cd van Rihanna.
Dvd-speler:
Niksss.
 Je bureau:

2 lampen, toilettas, beautyspulletjes, pennen/potloden etc.Tumblr_lnlmq2OGOa1qaw1c9o1_500_large
 De salontafel:

Schoolspullen van me broertje, een glas, een mobiel, 2 pennen en paar kaarsen.
De vensterbank:
kaarsen en bloemen
Het bed:
4 kussens, een deken, een pyjama en een knuffel.
Het nachtkastje: Wekker, boek, glas water.Tumblr_llx22jevGk1qjiz8bo1_500_large

Het aanrecht:

Doekje, snijplank, koffiezetapparaat en brood.
De wastafel in badkamer:
Zeep, bodylotions.
De grond op je kamer:
Schoenen, tassen, kussens.


Ik vond het een hele leuke tag!


Lots of love 
Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten