dinsdag 5 juli 2011

Shoplog laatste paar dagen

Hi girls,
De laatste paar dagen ben ik vaak naar de winkels geweest! Ik wilde wel 2 of 3 keer een shoplog maken, maar ik doe het allemaal in 1 artikel! Er zullen veel spulletjes van de kruidvat tussen zitten. Ik hou van deze winkel want ze hebben er alles; nagellak, haarproducten, make-up, douchespulletjes, shirtjes enz! Dit zal ook een blog worden met veel foto's. Als je ergens vragen over hebt of een revieuw over wilt hebben, moet je het maar vragen. Vragen zijn altijd welkom!



Dit zijn de spulletjes . Hieronder komen grotere foto's!


- Mascara essence all eyes on me 
- Nepnagels essence click&go 
- Nagellak essence matt topcoat
- Lippenbalsem vogue perzik




- L'ORÉAL paris haarspray voor futloos, beschadigd haar



 - Zonnebrand kruidvat factor 15
- S.O.S. handgel Herôme
- Mondspoeling coolmint listerine




- Deo dove go fresh cucumber&green tea
- Body lotion dove go fresh cucumber&green tea
(Deze Dove producten waren 1+1 gratis)




- Linziclipjes mini zenner
- Clipjes zenner
(Deze producten waren 25% korting op het hele assortiment)




- Tina 
- MeidenGossip
(Deze tijdschriften heb ik meer gekocht voor het goedkope, de Tina vind ik zelf niet zo heel leuk, maar omdat ik de MeidenGossip graag wilde, wilde ik nog een goedkoop tijdschrift, dus koos ik de Tina)


Ik heb de prijzen & de winkel niet erbij gezet, maar het was allemaal gewoon normale prijs, niet extreem duur & ook niet extreem goedkoop. Bedankt voor het lezen!


Lots of love, 
Michelle ♥

2 opmerkingen: