vrijdag 15 juli 2011

Review: Mascara Essence

Hi girlss,
Vandaag een review over een mascara van Essence. Ik had deze mascara een tijdje geleden gekocht omdat ik een mascara nodig had (zie de shoplog van een tijdje terug). Hij was goedkoop en ik hoorde ergens dat de essence mascara's goed werkten dus dacht ik, laat ik eens iets anders proberen. Normaal heb ik namelijk dure mascara's van o.a. Maybelline New York en L'ORÉAL paris. Veel plezier met lezen. :)


Hij heet all eyes on me black. Ik heb de zwarte genomen omdat ik dat het mooist vind. Ze hadden ook de een donkergroene, donkerblauwe en bruine mascara. De mascara heeft een best fijn borsteltje, maar klein. De mascara maakt je wimpers mooi donker en ook nog best lang.


Hierboven zie je het borsteltje. Het is niet superduidelijk. De mascara kostte ongeveer € 2,99.


Ik heb deze mascara nu al best vaak gebruikt omdat het gewoon een goede mascara is. Ik ben blij dat ik deze heb gekocht. Hij werkt misschien niet supersnel, en dure mascara's zijn wel iets beter, maar voor die drie euro is het supergoed.

Voordelen:
- Goedkoop.
- Maakt je wimpers mooi.
- Ziet er leuk uit.

Nadelen:
- Je doet er iets langer over om hem op te doen.

Cijfer: 7,5.

Zelf beslissen:
- Geen waterproof
- Klein borsteltje.

Liefs Michelle.

1 opmerking:

  1. Lijkt me een goeie mascara :)

    PS. Doe je al mee aan mijn winactie's? http://girlsmakefashion.blogspot.com/p/zomer-winmaand.html

    BeantwoordenVerwijderen