donderdag 9 juni 2011

Heee meiden,
ik ben vandaag even een uurtje naar de winkels geweest in het dorp waar ik woon. Ik ging er vooral heen voor de trekpleister natuurlijk! Daarom heb ik ook 6 lakjes gekocht. Zelf vond ik het niet echt veel, maar ik moest oppassen op mijn geld. 
Dit zijn mijn lakjes:

De eerste twee zijn van Rimmel london. De eerste is lichtbruin, de tweede lichtroze. Ik vind het hele mooie kleurtjes. Rimmel london is sowieso een goed merk, maar ook duur. Daarom koop ik dit merk als er dus uitverkoop is! Dit kwastje is maxi brush, dat betekent dat het je hele nagel in 1 keer lakken al goed is, natuurlijk niet helemaal aan de zijkanten, maar in principe is het midden van je nagel wel bedekt! Het is niet de normale rimmel, maar de PRO. Hele fijne lakjes hoor!

Dit zijn de normale Rimmel london. Dit zijn de kleurtje paars en een beetje groen/blauw. Dit zijn hele andere kleurtjes dan de vorige. Deze zijn feller. Voor wat meer vrolijkheid! Ook bij deze geld, in 1 seconden gepiept! Nou zal dat wel loslopen, maar bij wijze van spreken :)

Dit zijn Catrice. De een is oranje/huidskleur achtig en de ander blauw. De oranje/huidskleur achtig is echt heel mooi. Dat verwacht je niet, maar ik zag het bij een vriendin, echt heel mooi! Hier valt niet zoveel over te zeggen, ik denk wel dat jullie weten wat catrice kwastjes enzo zijn. De blauwe zelf is ook heel leuk, gewone blauw, maar die had ik nog niet en wilde ik erg graag hebben.

Dit waren de lakjes. Ik heb ook nog 4 deo's gekocht van voque. Die zie je hieronder. Ik heb er een met katjes, een soort hartjes, lieveheersbeestjes en sterretjes. Ik heb er 4 gekocht omdat er hier ook uitverkoop was. 2+2 gratis. Dus ik dacht, laat ik even bijkopen! De eerste drie ruiken eigenlijk wel oké, de blauwe stinkt wel een beetje, maar is wel een goede deo. Samen ben ik met de deo's en de nagellak 22 euro kwijt, niet heel veel dus voor dit allemaal.

Verder heb ik nog deze anti-klit gekocht van Gliss Kur. 
Voordelen: 
- Spuit (dat vind ik fijn)
- Je haar wordt er niet vet van
- Je haar wordt er zelfs best zacht van
- Je haar krijgt een zijde glans
- Het is een lekkere grote tube
- Het werkt echt goed!
- Het is goedkoop

Nadelen:
- Bus is snel op
- Je moet veel spuiten
- Het wordt niet gelijk vet, maar wel sneller
- Je kan het alleen doen als je gedoucht heb

Cijfer: 8
Ik hou van dit product en kon het ook zeker niet laten liggen. Aanrader !!


Als je iets wilt weten over een product, waar ik het gekocht heb, hoe duur het was, het nummer van de nagellak, of iets dergelijks, vraag het! 

Lots of love,
Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten