woensdag 8 juni 2011

Outfit.

He meiden,
ik heb laatst mijn jurkjes weer uit de kast getrokken en toen vond ik dit jurkje. Ik vond hem zelf nog best leuk,  en wilde best een outfitpost doen! Dus vandaar :)
Ik heb dit jurkje aan met een zwarte legging/maillot. Ook heb ik een vestje erop. Gewoon zo'n vestje van de H&M of The Sting. 

Verder heb ik me korte, grijze allstars aan.
Als sieraden heb ik gewoon zoals altijd me armbandje om en mijn ringetjes.
En in mijn haar heb ik een soort vlechtje maar dan net iets anders. Ik vind het zelf heel erg leuk. Een vriendin van me maakt het in mijn haar altijd want ik kan het zelf nog niet. Ik denk dat je het op deze foto niet erg duidelijk ziet, maar het in in ieder geval erg leuk :)

PS: let niet op mijn oor :$

Dit is mijn outfit! Als je dingen wilt weten waar ik ze heb gekocht of tips, zeg het, vraag het etc.
Liefs,
Michelle

1 opmerking:

  1. leeeuke outfit zeg. we hebben allebei een zwart-wit gestreept jurkje aan voor een outfit post. toevallig. ^^

    BeantwoordenVerwijderen