dinsdag 7 juni 2011

Shoplog

hello girls,
ik heb laatst geshopt met een paar vriendinnen en wil graag laten zien wat ik heb gekocht.
Van links naar rechts & boven naar beneden:
- Hakken van de H&M, € 19,95.
- Zonnebril van de H&M, € 6,95.
- Armband van de Bijou Brigitte, € 6,95.
- Broek van de H&M, € 14,95.
- Enkelbandje van de Primark, € 2,95 (volgens mij).
- Slippers van de Primark, € 6,95.
- Ketting van de Primark, € 6, 95.


Hakken, Slippers:

Broek:

Sieraden, accessoires:

Je ziet dat ik veel bij de Primark en de H&M heb gewinkelt. H&M is een van mijn favo shops en de Primark is gewoon super goedkoop en superleuk!
Ik weet niet precies de prijzen meer, maar het is wel zo ongeveer rond die prijs. Het kan zijn dat ik er een euro vanaf zit, sorry daarvoor!
Laat me weten wat jullie ervan vinden en wat jullie blogs zijn!

Veel liefs, Michelle.
ps: wat willen jullie voor berichten van me zien? Shoplogs, videos, beautytips, nagellak, wat ik gebruik qua make-up enz..?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten