vrijdag 24 juni 2011

Music

Hi girls,
ik zit de laatste tijd best vaak achter de computer wat liedjes op te sporen. Meestal zijn dit oude liedjes, dan kom ik erachter dat ze nog best leuk zijn. Zo laatst zocht ik op youtube op christina aguilera en vond echt super leuke, vrolijke liedjes op van haar film Burlesque. Daar zocht ik dus verder op en uiteindelijk heb ik die muziek de hele middag geluisterd! Echt een aanrader dus! Ik zal hieronder 2 van mijn favoriete muziekjes laten horen. Het zijn gewoon hele vrolijke liedjes die je echt tien keer achter elkaar kan luisteren en makkelijk de tekst mee kan zingen! Zeker een tip! Helaas kon ik alleen van alle twee geen clip vinden.


Show me how your Burlesque - Christina Aguilera.


The beautiful people - Christina Aguilera.

Hieronder zie je de trailer van de film Burlesque. Ik heb deze film in de bioscoop gezien en het is echt een leuke film! Veel zang en dans. De film zelf duurt wel lang. 2, 5 uur! Maar hij is het wel waard!



Veel liefs,
Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten