woensdag 22 juni 2011

My room

He girls!
Vandaag een blog over mijn kamer bij mijn moeder. Ik zal ook snel nog een bericht plaatsen van de kamer bij me vader, maar dat later. Nu dit. ik heb niet zo'n hele leuke kamer en heb hem al best wel lang. Hij is ook helemaal NIET opgeruimd. Als ik hem sowieso opruim, is ie na een week alweer helemaal rommelig. Best wel irritant, maar ik kan het gewoon niet volhouden om hem netjes te houden. Als ik weer een keer tijd heb gehad, en de grote schoonmaak heb gehad, zal ik wel fotootjes plaatsen.
Als eerste: mijn bureau:


Me bureau is lang, breed en wit. Ik hou van dit bureau want hij is groot en ik kan dr veel spulletjes opleggen. Zoals je ziet is het ook volbeladen met allemaal tijdschriften, flesjes, toiletspullen, sieraden, potloden, schoolspullen enz. Als ik iets niet kwijt kan, leg ik het op me bureau. Gewoon omdat ik geen zin of tijd heb om het op een goede plek te leggen. Ik ga het nog wel een keertje opruimen, maar daar heb ik tijd voor nodig. En aangezien ik volgende week toetsweek heb, is het niet het beste moment.

Me bed:

Me bed is echt de leukste plek van me kamer! Hij ligt superlekker en ik slaap er heeerlijk in. Ik heb ook nog eens een handig bed want aan elke hoek kan ik spulletjes hangen (jassen, blazers, tassen etc.). Me dekbed vind ik ook wel oké, maar zou graag een nieuwe willen. Dit is eigenlijk me enige nog een beetje leuke. Ik heb dit bed echt al best lang maar slaap er heerlijk in!:)

Me kast:

Deze kast vind ik echt handig en mooi. Hij is súpergroot en best mooi! Ik heb hem nog niet zo lang maar ben zeker van plan hem nog lang niet in te wisselen! Ik heb super veel kleding en dat past er gelukkig allemaal in. Alle planken liggen propvol! (1 plank met spelletjes, maarja.) Aan mijn kast hangen posters (reclames) van luchtjes uit tijdschriften. Dat vind ik heel leuk staan. Aan mijn slot hangt een sleutelhanger van de HEMA en een bordje met Girls erop.

Overig:


Dit zijn gewoon opbergkastjes. Om dingen in te leggen die ik er bijna nooit uithaal en als er wat privé's in zit, zit er een slot op :)
Daarboven zie je me radio. Die staat bijna altijd aan. Gewoon voor de gezelligheid tijdens me huiswerk, computeren of opruimen. Voor de rest zit ik bijna altijd beneden.

Dit was mijn kamer. De kleuren van mijn muren zijn: turquoise, appelgroen & wit. Het is zoals ik al zei heel erg rommelig, maar heb nu gewoon even geen tijd. Als jullie iets willen weten, laat een comment achter en bedankt voor het lezen!:)

Lots of love, Michelle.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten